Facebook sau Website: Marea dezbatere!

Până acum, probabil aţi observat că noi credem că a avea o pagină Facebook și un Website este vital pentru succesul afacerii tale. Da, s-ar putea să fim părtinitori, însă suntem o agenţie de marketing digital, la urma urmei. Totuşi, dovezile arată că aceste instrumente fac într-adevăr o diferență în succesul afacerii tale. Având doar una dintre acestea, nu este de ajuns în zilele noastre. Competiția on-line crește în fiecare zi. Să rămâi în urmă poate fi în detrimentul succesului tău.

De ce Website?

A fost interogată o audiență de utilizatori Facebook, întrebându-ne dacă preferă să viziteze Facebook sau un Website atunci când caută o afacere locală. 54% au indicat că preferă să viziteze un Website atunci când vor să cumpere sau să facă afaceri cu un brand. A nu avea un Website ar avea potențialul de a elimina sau de a înstrăina aproape jumătate din audiența ta de potențiali clienți. Chiar dacă au auzit despre tine, vor avea dificultăți în a te găsi pe web. Dar întrebarea este cum face ceva atât de simplu ca un Website să ofere atât de multă valoare pentru atât de mulți oameni? Există zeci de motive, să ne concentrăm doar pe câteva.

Optimizarea motorului de căutare (SEO).

După cum probabil știţi, o afacere care apare pe prima pagină a căutării Google sau Bing este partea extrem de importantă a prezenței pe web. Aşadar, WebSite-urile joacă un rol imens în acest sens. Prin „optimizare” website-ul tău, fiind găsit pe Google, Bing sau orice alt motor de căutare devine mult mai accesibil. Acest lucru este executat prin utilizarea de cuvinte cheie sau fraze în conținutul și informațiile care se găsesc pe Website. Aceasta include, de asemenea, oricare dintre informațiile despre locație sau contact care se găsesc pe Website-ul tău. 

O singură accesare pentru tot.

Probabil cel mai bun motiv pentru a avea un Website este că aici este vorba numai despre tine. Pe Website-ul tău vei putea obține controlul complet al tuturor informațiilor, ce tip de imagine doriți să transmiteți și puteți oferi canalele optime pentru ca toţi clienţii tăi să te contacteze. Fără un Website, poate fi din ce în ce mai dificil pentru clienți să cunoască toate produsele sau serviciile pe care le puteți oferi și dacă afacerea ta se potrivește cel mai bine nevoilor lor. Chiar și o pagină detaliată de Facebook nu poate oferi informații detaliate ca pe un Website bine dezvoltat.

De ce Facebook?

Potrivit Asociației Locale de Căutare, 72% dintre utilizatorii de internet adulți utilizează Facebook în anumite capacități și 70% din utilizatorii Facebook se conectează zilnic. Și cu peste un miliard de utilizatori activi, există multe ocazii de vizibilitate. Facebook are puterea de a te face să ieşi în evidență într-o piață aglomerată, spre deosebire de orice altă reţea social media sau resursă digitală.

Conţinut

Facebook este, probabil, cel mai bun canal pentru a obține un conținut valoros pentru clienți. Prin publicarea de articole sau prin furnizarea de posturi de vânzări și informare, ajungeți la clienți într-un mod complet diferit, care nu este posibil prin intermediul Website-ului. sau al oricărui alt canal digital. Șansele sunt că dacă cineva a dat like sau follow la pagina ta, sunt deja potențiali clienți. Puteți furniza o valoare suplimentară acestor suporteri online, creând conținut cu informații relevante care i-ar putea încuraja să achiziționeze produsul sau serviciul tău. Aveți chiar posibilitatea ca acești suporteri online să vă împărtășească postările cu prietenii, ceea ce ar putea atrage clienți noi.

Recenzii (Reviews)

De asemenea, ai abilitatea de a permite clienților să lase recenzii pe pagina ta de Facebook. Dacă permiţi accesul la secțiunea de recenzii a paginii tale, suporterii online trebuie doar să selecteze fila „Reviews”, să facă click pe câte stele din 5, în funcţie de câte doresc să-ţi ofere, apoi sunt rugați să lase un comentariu înainte de a posta. Acest lucru te ajută să devi mai transparent cu clienții tăi și poate fi publicitate gratuită pentru afacerea ta, dacă recenziile sunt pozitive. Aceste recenzii sunt, de asemenea, importante, deoarece ele pot contribui la creșterea afacerii tale pe Google. Google va lua întreprinderile cu mai multe recenzii și cu ratinguri mai ridicate și le va clasifica mai înalt decât acele firme fără recenzii. Acest lucru îi ajută pe clienți să beneficieze de cea mai bună calitate a serviciilor atunci când caută pe Google. În timp ce recenziile nu sunt singurul şi sigurul factor care conduce la poziții de top Google, ele sunt un factor puternic care contribuie.

Știi de ce ai nevoie de un Website și de Facebook iar acum este momentul să acționezi! Nu le ai pe ambele? Ce mai astepţi? Dacă nu eşti sigur de ceea ce ar trebui să faci pentru a-ţi dezvolta afacerea, contactează-ne.