Platforme și Tehnologii pentru Verificare Site Web

Ultimele tehnici și platforme de verificare site web folosite de cele mai cunoscute mărci cu cele mai performante website-uri. Potrivit statisticilor Internet Live Stats, există peste un miliard de website-uri în întreaga lume. Și odată ce ați terminat de citit acest post, vor fi și mai multe. 

Cu atât de multe site-uri web existente, cum fac cei buni ca să iasă în evidență?

Au folosit în primul rând un instrument pentru verificare site web, cu privire la următorii factori cheie:

  • Performanță: Cât de rapidă este încărcarea paginii tale? Câte redirecționări există? Cât de mare este dimensiunea paginii? Cu cât funcționează mai bine site-ul tău, cu atât mai bună este experiența vizitatorilor tăi.

  • Mobil: funcționează site-ul tău pe toate dispozitivele? Oamenii nu folosesc doar calculatoare desktop pentru a accesa internetul.

  • SEO: Găsești cu ușurință site-ul tău pe motoarele de căutare? Îi înțelegi conținutul? Traficul ecologic reprezintă o componentă esențială a creșterii traficului site-ului tău.

  • Securitate: aveți un certificat SSL în vigoare? Mai ales dacă colectați informații sensibile, este important ca site-ul Web să vă fie sigur și de încredere.

Doriți să vedeți cum arată aceste bune practici în viața reală? Analizați exemplele de mai jos, a brandurilor cu site-uri web aproape perfecte și ce platforme pentru verificare site web folosesc.

  • HBO (89/100)

    Portalul nostru iubit de la Game of Thrones a marcat 89 pe site-ul Grader, în mare parte datorită timpului rapid de încărcare, optimizării mobile și certificatului SSL. Ceea ce mă impresionează în mod special este capacitatea sa de a face toate acestea în timp ce gazduiesc o tona de videoclipuri, fotografii și forumuri ale comunității. HBO ar trebui să introducă etichete de rubrică în toate paginile, astfel încât boții să știe ce este fiecare pagină de site și să îmbunătățească calendarul de performanță, păstrând dimensiunile paginilor sub 3 MB.

  • Marks & Spencer (87/100)

    Marele retailer britanic Marks & Spencer a marcat bine pe aproape fiecare aspect al unui site extraordinar, însă cu atât de multe legături de îmbrăcăminte și accesorii pe fiecare pagină, viteza fiecărei pagini are peste 116 cereri de pagini, ceea ce încetinește totul puțin. Pe lângă reducerea solicitărilor de pagini, credem că M & S ar trebui să elimine sau să amâne JavaScript și CSS care interferează cu încărcarea conținutului de mai sus.

  • Pay Pal (84/100)

    Fiind un sistem electronic de plată, nu e de mirare că PayPal are și un site web de înaltă performanță. PayPal a înregistrat un scor 84/100, cu un scor perfect în ceea ce privește mobilitatea și securitatea, cu toate acestea SEO și performanța nu au lovit destul de mult. Pentru a îmbunătăți, ar trebui să adăuge cu siguranță o hartă site XML.

  • Zalando (74/100)

    Retailerul german Zalando are un site minunat care se adresează utilizatorilor care vorbesc o mare varietate de limbi și folosesc o varietate de dispozitive (a obținut 30/30 în categoria de telefonie mobilă). Deci, de ce 74/100? Nu există nici un sitemap, cache de browser sau certificat SSL. Prin fixarea oricăreia dintre aceste probleme, scorul lui Zalando ar putea fi mult îmbunătățit.

  • Fidelity (86/100)

    Site-ul Fidelity de pensionare online, fonduri și de tranzacționare are un site web aproape perfect, cu un scor de 86/100. Site-ul său cuprinzător scade 100% în ceea ce privește securitatea, dar nu se încadrează în segmentul SEO, așadar sugerăm ca reducerile de metadate Fidelity să scadă la mai puțin de 155 de caractere și să includă cuvinte cheie relevante.

  • Spotify (91/100)

    Fiind un utilizator Spotify, pot vedea de ce acest site a marcat foarte mult pe site-ul Grader. Se comporta bine pe compresia imaginii, reacția mobilă și SEO. Modul de îmbunătățire a acestui site web? Se poate lucra pe îmbunătățiri de performanță cheie, cum ar fi cache-ul browserului și blocarea acestuia.

  • Apple (89/100)

    Minunatul site Apple atinge scorul perfect în fiecare categorie dar mai putin la performanță. Cea mai mare problemă? Un număr mare de solicitări de pagini. Cu cât mai multe cereri HTTP, cu atât site-ul mai lent devine. Soluția care ar putea accentua scorul și performanța lor în general.

  • American Exxpress (77/100)

    Deși site-ul AMEX atinge toate notele privind optimizarea și securitatea mobilă, există câteva puncte slabe în ceea ce privește performanța și SEO. Mai exact, viteza paginii este prea ridicată pentru confort, iar site map-ul său nu se găsește în niciun loc. Pentru a îmbunătăți scorul site-ului, ar trebui să lucreze pentru a reduce viteza de încărcare a paginii și pentru a adăuga o hartă site XML.

  • Netflix (87/100)

    Netflix a construit, de asemenea, un site web fantastic. Punctele sale forte? Site-ul web Netflix este rapid: viteza paginii este de 1,2 secunde. De asemenea, este sigur: un certificat SSL este disponibil, ceea ce înseamnă că informațiile dvs. de conectare se află într-un loc mult mai sigur. Fiecare casetă de selectare este de 100/100 pe Site Grader, este aproape complet. Pentru Netflix, o zonă de îmbunătățire pentru a da site-ul său un scor perfect ar fi cererile de pagină. Cel mai mare domeniu de îmbunătățire, ca multe dintre site-urile anterioare, ar fi construirea și punerea în aplicare a unui sitemap.

Platforme pentru verificare site web